.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
گفتگو با میلاد فیضی زاده مطرح شد ؛
ملی پوش هندبال : با حمایت مسئولان « هندبال ایران » می تواند در مسابقات آسیایی ، جهانی و المپیک افتخارآفرینی کند

شمال نیوز / محمد مهدی گرجی : هشتمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی مردان آسیا در تهران با قهرمانی تیم ایران و کسب سهمیه دیدارهای جهانی پایان یافت.

 

تیم ملی هندبال ساحلی ایران توانست در دیدار نهایی با نتیجه دو بر یک از سد قطر قدرت اول هندبال ساحلی آسیا عبور کند و جواز حضور در مسابقات قهرمانی جهان را نیز کسب کند.

 

تیم ملی هندبال ساحلی قطر که پیش از این همه حریفان خود را با قدرت شکسته داده بود، در این رقابت مغلوب بازیکنان ایران شد.

 

 

در همین راستا با یکی از بازیکنان مطرح تیم ایران ، همزمان با بازگشت افتخارآفرینانه اش به شهرستان قائم شهر به  گفتگو نشستیم که ماحصل آن را با هم می خوانیم :

 

لطفا خودتان را معرفی کنید 

 

میلاد فیضی زاده ، متولد ۱۳۷۴ در شهرستان مشکین شهر و  ساکن استان مازندران ، شهر قائم شهر هستم .

 

هندبال را از کجا و کی شروع کردید و هدفتان چه بود ؟

 

من ورزش خودم هندبال را در مدارس مثل خیلی از ورزشکاران دیگر شروع کردم.علت این که من به این رشته علاقمند شدم هیجان زیاد این رشته بود.هدفم در این ورزش رسیدن به لباس مقدس تیم ملی ایران بود که با یاری خدا و کمک دوستان ،مربیان و تلاش بسیار زیاد خودم به این هدف بزرگ رسیدم. در رده های پایه نوجوان ،جوان وبزرگسال بازی کردم و توانستم مقام های زیادی را کسب کنم و در لیگ و اردو های مختلف زیادی حضور داشتم.

 

 

رمز موفقیت خودتان را در چه می بینید و الگوی تان که بود ؟

 

رمز موفقیتم در زندگی و هندبال این بود که هیچوقت از شکست نا امید نشدم و برای چیزی که می خواهم می جنگم. خیلی از ماها تو زندگی یک الگوی ورزشی داریم و الگوی ورزشی من در زمان کودکی آقای صادق جان علیزاده که جز مربیان و بازیکنان بزرگ قائم شهر هستند و کاپیتان تیم ملی بودند .

 

به عنوان یک قهرمان ملی پوش هندبال از مسئولان چه انتظاری داری؟

 

همان طور که در جریان هستید حمایت مسئولین در رشته های ورزشی آن گونه که باید و شاید نیست. اگر مسئولین حمایت ویژه ای از فدراسیون هندبال و ورزشکاران کنند تیم ملی هندبال ایران نه تنها در آسیا بلکه در المپیک و سطوح جهانی مدال آور می‌شوند و افتخار آفرینی می کند. 

 

 

درباره مسابقات اخیر بیشتر توضیح دهید 

 

درباره مقام آسیایی که آوردیم،خوب واقعا شیرین بود و تونستیم برای اولین بار در لیگ آسیایی مقام طلا را برای ایران بدست بیاوریم و افتخاری دیگر را برای ورزش کشورمان رقم بزنیم . این دوره از مسابقات با حضور تیم هایی مثل فیلیپین، ویتنام  و ‌بخصوص قطر وعمان که قطر همان طور که می دانید مثل ورزش های دیگه از لژیونر در تیم خود استفاده می کند و سطح بسیار بالایی داشت. با این شرایط ما توانستیم قطر را در فینال ودرضربات پنالتی شکست بدهیم و قهرمان آسیا شویم و جواز راهیابی به جام جهانی در یونان و (ورد گیم)آمریکا را کسب کنیم.

 

و در پایان اگر صحبتی دارید ، بفرمایید 

 

تشکر ویژه دارم از فدراسیون هندبال که زحمات زیادی کشید با مدیریت و برنامه چند ساله ای که داشت توانست مدال های زیادی در این رشته کسب کند. چیزی که واقعا حقش بود. بنده خودم به شخصه در قائم شهر تمریناتم را ادامه میدهم و بزرگ شده این شهر هستم و تمریناتم را در کانون هندبال آقای آذری که لطف بسیاری به من داشته ادامه خواهم داد . همیشه دوست داشتم الگوی خوبی برای هم شهری هایم باشم و دیگران از تلاش زیادم الگو بگیرند  و در آخرهم تشکرفراوانی دارم از خانواده ام که سهم بسیار زیادی در کسب این مدال طلایی دارند.

 

گفتنی است در مراسم استقبال باشکوه از این قهرمان ملی پوش هندبال کشورمان ، رئیس اداره ورزش و جوانان قائم شهر ، رئیس هیئت هندبال قائم شهر و جمعی از مربیان ، ورزشکاران رشته هندبال و همچنین خانواده و بستگان وی حضور داشتند .


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.079 seconds.